Rosin persen thuis: eerste resultaten premium kwaliteit
-
EindhovenseAficionado
Re: Rosin persen thuis: eerste resultaten premium kwaliteit
ScrOG net voro het eerst geprobeerd: London Pound Cake vult het net mooi LST gecombineerd mrt FIM Kost veel tijd maar de yield wordt hopelijk fantastisch.
Gg
Gg
-
DankSensei
[quote=Stef82]Amai gasten, Dag 3 flowering van mijn Permanent Marker.[/quote]
Amai gasten, Dag 3 flowering van mijn Permanent Marker. EC zit op 2.0, pH op 6.4, temperatuur overdag 26°C. De trichomen zijn nog helemaal helder, wacht nog ne week of twee voordat ik begin te spoelen.
Stay green
Amai gasten, Dag 3 flowering van mijn Permanent Marker. EC zit op 2.0, pH op 6.4, temperatuur overdag 26°C. De trichomen zijn nog helemaal helder, wacht nog ne week of twee voordat ik begin te spoelen.
Stay green
Belgisch forum, beste forum.
-
OriginalEnthusiast
- Site Admin
[quote=MMJ_Patient_BE]Yo mannen, Autoflower Cereal Milk dag 57: in de bloei maa nog maa 1 weken oud.[/quote]
Yo mannen, Autoflower Cereal Milk dag 57: in de bloei maa nog maa 1 weken oud. Autoflowers groeien echt anders. Licht 20/4, EC 1.2, Biobizz All Mix.
later mannen
Yo mannen, Autoflower Cereal Milk dag 57: in de bloei maa nog maa 1 weken oud. Autoflowers groeien echt anders. Licht 20/4, EC 1.2, Biobizz All Mix.
later mannen
hallo allemaal, outdoor seizoen gestart!! crumble in grote pot buiten gezet!! regen deze week maar de plant trekt het goed!! half compost, half plagron royal mix.
succes iedereen
succes iedereen
[i]Gentse grower, Vlaamse trots.[/i]
-
MannheimerHead
yo mannen supercropping bij runtz: takken gebogen op 90 graden in week 4 veg na 2 dagen al ne knoop gevormd licht verdeeld nu veel beter over de plant.
ciao mannen
ciao mannen
[i]Seit 12 Jahren am Wachsen. Nie aufgehört.[/i]
-
MellowSource
Vanuit medisch oogpunt, Sea of Green met 1 kleine Bubble Hash planten in 1x1. Elke plant maar 2 weken veg, dan flip. Oogst totaal 23g — beter dan mijn gebruikelijke 2 grote planten.
Met medische groeten
Met medische groeten
Sws ff vragen Screen of Green met Jack Herer in een 1x2 tent. 3 planten, LST begonnen in week 2 veg, nu een egaal netwerk van toppen. Dit geeft altijd de beste yield.
Ltr
Ltr
[size=85]Alle posts zijn voor educatieve doeleinden.[/size]
[quote=GroningenGrower]Humidity pack Boveda 62% voor curing: werkt echt.[/quote]
Humidity pack Boveda 62% voor curing: werkt echt. Mijn Zkittlez zat na 3 weken op exact 62% RH. Geen schimmel, geen uitdroging.
Keep it organic
Humidity pack Boveda 62% voor curing: werkt echt. Mijn Zkittlez zat na 3 weken op exact 62% RH. Geen schimmel, geen uitdroging.
Keep it organic
-
GreenLion420
- Site Admin
hermafrodiet gevonden in week 5 flower ne tak met zaadpods naast pistils stressfactor was ne lampstoring rest van de ruimte afgezocht — hopelijk clean. salut
[b]Lid sinds 2023[/b] | Vaste stek
-
LEDChief_rookt
Hempy bucket methode geprobeerd met Banana Runtz... Simpeler dan DWC, goedkoper... 70/30 perlite/vermiculite, Canna Terra Flores... Resultaten vergelijkbaar maar sneller.
Met vriendelijke groeten
Met vriendelijke groeten