[quote=BramKweekt]Ola mensen, Belgisch drugsdebat in het parlement: progressieve partijen willen regulering naar NL...[/quote]
Ola mensen, Belgisch drugsdebat in het parlement: progressieve partijen willen regulering naar NL-model. Discussie gaat door maar concrete stappen ontbreken.
Doei
Europees Parlement cannabis beleid 2025: update
-
RosinBloom
Re: Europees Parlement cannabis beleid 2025: update
[quote=DerKiffer]Seffens even, In Gent is ne coffeeshop-experiment in bespreking!![/quote]
Seffens even, In Gent is ne coffeeshop-experiment in bespreking!! Of het echt komt weet ik ni maar de discussie is er!!
Seffens even, In Gent is ne coffeeshop-experiment in bespreking!! Of het echt komt weet ik ni maar de discussie is er!!
-
Oost-VlaamseGebruiker
- Site Admin
DAG IEDEREEN, COFFEESHOPKWALITEIT 2024: IN VERGELIJKING MRT 5 JA JONGAR GELEDEN DUIDELIJK VERBETERD... HET EXPERIMENT DWINGT BETERE TEELTPRAKTIJKEN AF.
[quote=Heinz77]Hei hei, Nieuwe wet: gemeenten mogen eigen teeltvergunningen uitgeven aan clubs onder het experim...[/quote]
Hei hei, Nieuwe wet: gemeenten mogen eigen teeltvergunningen uitgeven aan clubs onder het experiment. Groetjes
Hei hei, Nieuwe wet: gemeenten mogen eigen teeltvergunningen uitgeven aan clubs onder het experiment. Groetjes
-
HaagseGast
Ik ben nieuw hier dus Thuiskweek in NL: gedoogbeleid zegt 5 planten.
-
NorddeutscherDuke
- Site Admin
Hey guys, België decriminalisering update: persoonlijk bezit tot 3g wordt in de praktijk niet vervolgd... Officieel nog illegaal maar beleid is versoepeld.
Cheers
Cheers
-
Mark_Smokes
even een technisch punt: nieuwe wet: gemeenten mogen eigen teeltvergunningen uitgeven aan clubs onder het experiment. keep it organic
-
free_session
Ewa jong Reactie coffeeshop-sector op DE legalisering: meer Duitsers met kennis van goee cannabis als nieuwe klanten Interessante ontwikkeling.
Da is het
Da is het
-
Florian_NL
- Site Admin
zeg eens, eu harmonisatie: wanneer? malta was eerste eu-land met legale thuiskweek. de nu.
Belgische kwaliteit, sterke community.
IK BEN NIEUW HIER DUS NIEUWS: GEMEENTE OVERWEEGT COFFEESHOPS TE SLUITEN VOOR NIET-INGEZETENEN DIT IS HET INGEZETENENCRITERIUM DAT MEERDERE GEMEENTEN AL HANTEREN.
DANK JULLIE!
DANK JULLIE!