Rosin persen thuis: eerste resultaten premium kwaliteit
-
smoky_life
Re: Rosin persen thuis: eerste resultaten premium kwaliteit
servus, scrog net voor het eerst geprobeerd: lebanese red vult het net mooi!! lst gecombineerd met fim!!
Ewa jong Koolstoffilter kapot gegaan midden in de bloei Geur begint door te komen Iemand ne snelle oplossing zonder budget?
-
ProperModus
Hey, Vergelijktest: Grape Ape in soil vs dezelfde genetica in DWC. Na 12 weken: de hydro-versie is 30% groter. EC in DWC op 0.9, pH 5.8, waterpompen constant aan.
Succes iedereen
Succes iedereen
-
West-VlaamseSensei
- Site Admin
als iemand die al lang meekijkt: supercropping bij thin mint gsc: takken gebogen op 90 graden in week 4 veg. na 2 dagen al een knoop gevormd. licht verdeeld nu veel beter over de plant.
doe er wat mee
doe er wat mee
-
GorillaKing
- Site Admin
Mijn Delta-8 Extract in de 1x2 tent trekt nu echt aan.
-
GeldersePlant
Beginner vraagje: Lichtschema flip: van 18/6 naar 12/12. Rosin begint na 10 dagen al pistils te tonen. Stretch was 60% — had dat niet verwacht van deze indica-dom strain.
Dag 12 flowering van mijn Durban Poison... EC zit op 1.1, pH op 6.3, temperatuur overdag 20°C...
Strain hunter | Terpene enthusiast
-
ElevatedTrailblazer
- Site Admin
Seffens even, Autoflower Blueberry dag 5: in de bloei maar nog maar 12 weken oud. Autoflowers groeien echt anders. Licht 20/4, EC 1.7, Biobizz All Mix.
doei
doei
Qualität über alles. Immer.
[quote=NamenseNiels]Goeiedag Flush begonnen bij mijn Lebanese Red — 2 weken voor oogst alleen water pH 6.1 TDS van dr...[/quote]
Goeiedag Flush begonnen bij mijn Lebanese Red — 2 weken voor oogst alleen water pH 6.1 TDS van drain was 2800 ppm na 5 dagen flushen al gedaald naar 1200 Goed bezig.
Met vriendelijke groeten
Goeiedag Flush begonnen bij mijn Lebanese Red — 2 weken voor oogst alleen water pH 6.1 TDS van drain was 2800 ppm na 5 dagen flushen al gedaald naar 1200 Goed bezig.
Met vriendelijke groeten
Outdoor seizoen gestart Fire OG in grote pot buiten gezet Regen deze week maar de plant trekt het goed Half compost half Plagron Royal Mix.
Bedankt alvast
Bedankt alvast