Rosin persen thuis: eerste resultaten premium kwaliteit
-
KortrijkseKweker
Re: Rosin persen thuis: eerste resultaten premium kwaliteit
SWS FF VRAGEN AUTOFLOWER LEMON HAZE DAG 32: IN DE BLOEI MAAR NOG MAAR 10 WEKEN OUD. AUTOFLOWERS GROEIEN FR FR ANDERS. LICHT 20/4, EC 1.3, BIOBIZZ ALL MIX.
-
GentschWizard
Hoi, Mijn Death Star in de 1x1 tent trekt nu echt aan!! Week 7 veg, LST erop toegepast en de plant ligt nu mooi plat!! LED staat op 400W, VPD rond de 0.9 kPa!! Groei is explosief.
Succes iedereen
Succes iedereen
Cannabis is medicine. Do your research.
-
GrasGenosse89
Voor de nieuwelingen hier: Screen of Green mrt Bruce Banner in een 1x1 tent 5 planten LST begonnen in week 2 veg nu een egaal netwerk van toppen Dit geeft altijd de beste yield.
Peace en respect ✌️
Peace en respect ✌️
-
FreiburgerCobra
Amai gasten, ScrOG net voor het eerst geprobeerd: Super Lemon Haze vult het net mooi. LST gecombineerd met FIM. Kost veel tijd maar de yield wordt hopelijk fantastisch.
Groetjes
Groetjes
-
OutdoorKweker
[quote=OldSchoolHasher]Laat me dit even nuanceren: Mijn RSO (Rick Simpson Oil) heeft witte vlekken op de bladeren — meel...[/quote]
Laat me dit even nuanceren: Mijn RSO (Rick Simpson Oil) heeft witte vlekken op de bladeren — meeldauw... Behandeld met kaliumbicarbonaatoplossing 1g/L gespoten op de bladeren... Na 3 toepassingen weg.
Doe er wat mee
Laat me dit even nuanceren: Mijn RSO (Rick Simpson Oil) heeft witte vlekken op de bladeren — meeldauw... Behandeld met kaliumbicarbonaatoplossing 1g/L gespoten op de bladeren... Na 3 toepassingen weg.
Doe er wat mee
Groeten uit Vlaanderen. Kweken en leren.
-
RosinTerpy
[quote=AntwerpenOG]beste forumleden, koolstoffilter kapot gegaan midden in de bloei.[/quote]
beste forumleden, koolstoffilter kapot gegaan midden in de bloei. geur begint door te komen.
beste forumleden, koolstoffilter kapot gegaan midden in de bloei. geur begint door te komen.
Servus, Flush begonnen bij mijn Chemdawg — 2 weken voor oogst alleen water, pH 6.1...
-
BrabantseBlower
[quote=TopShelfBE]Dag iedereen, Droog trimmen vs nat trimmen: ik doe altijd nat!![/quote]
Dag iedereen, Droog trimmen vs nat trimmen: ik doe altijd nat!! Bladeren zijn makkelijker te verwijderen als de plant vers is!! Durban Poison dit ja jongar net geoogst.
doei ✌️
Dag iedereen, Droog trimmen vs nat trimmen: ik doe altijd nat!! Bladeren zijn makkelijker te verwijderen als de plant vers is!! Durban Poison dit ja jongar net geoogst.
doei ✌️
-
PrimeFinder12
Beste forumleden, Hermafrodiet gevonden in week 10 flower.
dag iedereen, wortelrot in mijn dwc bak!!